Bistro w pudełku

Regulamin

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną

i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem: www.bistrowpudelku.pl. Serwis internetowy jest prowadzony przez: Patrycję Górską-Moch

prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą: Dietetyk Patrycja Górska-Moch wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Kubusia Puchatka 53, 82-500 Kwidzyn NIP: 5811960185, REGON: 363204767, zwana dalej Sprzedawcą.

  1. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
  2. Adres poczty elektronicznej: hello@bistrowpudelku.pl
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.bistrowpudelku.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

 

UWAGA: Sprzedawca informuje, iż nie ma możliwości załatwiania wniosków i spraw Klientów za pomocą mediów społecznościowych tj. platform Facebook czy Instagram.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu lub korzysta z innych Usług dostępnych w Serwisie;
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej zakupu Produktu niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  6. Przedsiębiorca korzystający z praw przysługujących konsumentowi – osoba fizyczna zawierająca z Sprzedawcą Umowę, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która korzysta z praw przysługujących Konsumentom na gruncie Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
  7. Regulamin – niniejszy dokument;
  8. Produkt – usługa przygotowania i dostawy posiłków – programów dietetycznych wskazanych szczegółowo w serwisie bistrowpudelku.pl, realizowana przez Sprzedającego na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w informacjach udostępnionych w serwisie bistrowpudelku.pl.
  9. Okres abonamentowy – okres czasu, w trakcie którego Sprzedawca realizuje na rzecz Klienta dostawę Produktu.
  10. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  11. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144,poz. 1204 ze zm.).
  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2014, Nr 827).
  13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu znajdujących się w asortymencie Serwisu, które Klient chce zakupić, a także określające sposób zapłaty oraz dane Klienta.
  15. Cena – cena brutto Produktu podana na stronie internetowej Serwisu.
  16. Formularz rejestracji – funkcjonalność Serwisu pozwalająca na wypełnienie przez Klienta pól na stronie internetowej (podanie odpowiednich danych) w celu założenia Konta.
  17. Formularz zamówienia – funkcjonalność Serwisu pozwalająca na złożenie Zamówienia poprzez wskazanie i dodanie Produktu do elektronicznego koszyka, a także podanie odpowiednich danych i wybór sposobu dostawy oraz sposobu płatności.
  18. Konto – funkcjonalność Serwisu, umożliwiająca Klientowi, po zalogowaniu się w Serwisie za pomocą indywidualnego loginu i hasła, dostęp do zasobów w systemie informatycznym zawierających dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
  19. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.bistrowpudelku.pl.
  20. Użytkownik – każdy podmiot korzystający ze strony internetowej, na której znajduje się Serwis.
  21. Program lojalnościowy – program sprzedaży promocyjnej, której Partnerem jest Sprzedawca, organizowany przez MasterLife Solutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Chłodnej 51, 00-867 Warszawa, zarejestrowanej przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Nr. KRS: 0000531599, NIP: 5272725286. Regulamin promocji dostępny pod adresem:

https://terms-and-policies.s3.eu-central-1.amazonaws.com/REGULAMIN%20PROGRAMU%20LOJALNOS%CC%81CIOWEGO%20PLATFORMY%20DIETLY.pdf

 

III. Zasady korzystania z Serwisu

  1. Korzystanie ze Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    • komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    • dostęp do poczty elektronicznej,
    • przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    • Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Serwisu oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  • korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (spam),
  • korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
  • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie

własnego użytku osobistego,

  • korzystania z Serwisu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

  1. Zapisy niniejszego Regulaminu odnoszące się do Konsumenta obejmują swoim zakresem również Przedsiębiorcę korzystającego z praw przysługujących konsumentowi, chyba że w treści Regulaminu postanowiono inaczej.

 

  1. Usługi
  2. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z bezpłatnych usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Serwisu. Promocje w Serwisie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
  5. Serwis świadczy rzecz Klientów następujące usługi drogą elektroniczną:
  • umożliwienie Klientowi założenia Konta oraz umożliwienie dostępu do tego Konta („Usługa Konta”);
  • umożliwienie Klientom dodania Produktu do elektronicznego koszyka oraz udostępnienie Formularza Zamówienia w celu podania danych, złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy („Usługa Dotycząca Umów”).
  1. Usługa Konta świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient ma jednak możliwość zrezygnowania z niej w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Rezygnacja z tej usługi może nastąpić przez przesłanie prośby o usunięcie konta na adres e-mail Platformy Dietly.pl na której rejestrowane jest konto klienta.
  2. Usunięcie Konta danego Klienta następuje na skutek wniosku złożonego przez niego w formie e-mailowej na adres kontakt@dielty.pl w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania przez Spółkę.
  3. Usługa Dotycząca Umów jest jednorazowa i ulega zakończeniu z momentem złożenia przez Klienta Zamówienia (kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”) albo opuszczenia przez niego strony z Formularzem Zamówienia bez złożenia Zamówienia. Przed złożeniem Zamówienia (kliknięciem przycisku „Kupuję i płacę”), Klient ma prawo do zrezygnowania ze złożenia Zamówienia w dowolnym momencie.
  4. Klient jest zobowiązany do podania w Formularzu Rejestracji oraz Formularzu Zamówienia danych prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością.
  5. Klient ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych elektronicznie, o których mowa w niniejszym paragrafie. Reklamacja powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@bistrowpudelku.pl . Serwis rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

  1. KONTO
  2. Założenie Konta wymaga:
  • wypełnienia Formularza Rejestracji dostępnego w Serwisie przez podanie wymaganych w nim danych tj. adresu e-mail oraz hasła, którego Klient będzie używał do logowanie się na Konto;
  • zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu, a także wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; oświadczenie o akceptacji Regulaminu oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych składa się drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiednich opcji pod Formularzem Rejestracji;

 

  1. kliknięcie przycisku „Zarejestruj się”.
  2. Konto może zostać założone również przez podanie danych w Formularzu Zamówienia i złożenie Zamówienia w przypadku, gdy Klient w momencie składania Zamówienia nie posiada Konta.
  3. Potwierdzenie założenia Konta Klient otrzymuje w wiadomości e-mail przesłanej na adres podany w Formularzu Rejestracji.
  4. Po założeniu Konta Klient uzyskuje do niego dostęp. Dostęp do Konta jest możliwy po zalogowaniu się przez Klienta w Serwisie.
  5. Logowanie na Konto następuje przez wypełnienie odpowiedniego formularza dostępnego w Serwisie i podanie wymaganych w nim danych tj. adresu e-mail i hasła Klienta oraz kliknięcie przycisku „Zaloguj się”.
  6. Klient upoważniony jest do posiadania wyłącznie jednego Konta. Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego Konta. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy oraz nieprzekazywaniu osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do jego Konta klienta.
  7. Serwis zastrzega sobie możliwość zablokowania Klientowi możliwości korzystania z funkcjonalności Konta w przypadku naruszenia przez niego postanowień Regulaminu.
  8. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
  9. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Serwisu, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia na przygotowanie i dostawę Produktu przez okres abonamentowy zgodnie z Zamówieniem.
  10. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, a w przypadku Zamówień składanych za pośrednictwem formularzy Zamówień dostępnych w Panelu Klienta również posiadanie Konta Klienta oraz zalogowania się do niego .
  11. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie

Internetowej na którą przekierowuje Serwis, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa.

  1. Sprzedawca nie stosuje wykluczenia produktów spożywczych wykorzystywanych do przygotowania produktu. Klient jest zobligowany do skonsultowania się we własnym zakresie z odpowiednim organem (lekarz prowadzący) w celu potwierdzenia możliwości spożywania produktu.
  2. Serwis nie prowadzi sprzedaży Produktów z wyłączeniem składników takich jak np. gluten lub laktoza, a jedynie z niską zawartością w/w składników.
  3. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej przez serwis(www.bistrowpudelku.pl), w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść niniejszego Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
  4. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.
  5. Umowa zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  6. Z zastrzeżeniem pozostałych zapisów niniejszego Regulaminu, w celu złożenia Zamówienia Klient, po zalogowaniu się do swojego Konta Klienta dokonuje wskazania Produktu oferowanego przez Sprzedawcę, określając lub wybierając rodzaj programu dietetycznego, kaloryczność posiłków wchodzących w skład Produktu oraz okres czasu przez który Produkt będzie dostarczany (Okres abonamentowy). Poza podaniem powyższych danych, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji Zamówienia w tym dane personalne oraz adres do dostawy.
  7. Dostawa
  8. Dostawa zamówionego produktu polega na dostarczeniu pod wskazany adres w zamówieniu, przekazanie wskazanej osobie lub innej formie wskazanej przez klienta w formularzu zamówienia i zatwierdzonej przez Sprzedawcę.
  9. Dostawa Produktów odbywa się w godzinach 24 – 9:00 z wyłączeniem dostaw na terenie miasta Kwidzyn, Prabuty, Sztum, Susz i okolice gdzie dostawy realizowane są w godzinach 16 – 24 dnia poprzedzającego zamówienie.

ORIENTACYJNE GODZINY DLA DUŻYCH AGLOMERACJI :

Miasto Godziny dostaw

Bydgoszcz do 07:00

Katowice do 06:30

Kraków do 07:00

Olsztyn 01:30-08:00;

Opole do 07:00

Płock 02:00-06:00

Poznań 01:30-08:30;

Rzeszów do 07:00

Szczecin 03:00-09:00;

Toruń do 06:00

Trójmiasto 03:00-08:30;

Warszawa do 05:00

Wrocław do 06:30

SPRZEDAWCA ZASTRZEGA, ŻE GODZINY DOSTAW SĄ ORIENTACYJNE I MOGĄ ULEC ZMIANIE ZE WZGLĘDU NA CZYNNIKI LOSOWE. Sprzedawca może ustalić z Klientem nowy termin realizacji Zamówienia w przypadku, gdy realizacja Zamówienia w pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny niezależne od niego, a których usunięcie nie jest możliwe, o czym Klient jest  niezwłocznie informowany. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy Sprzedawcy (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie realizację zamówienia, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktów Klientowi niebędącemu Konsumentem, a Klientowi takiemu nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie.

  1. Sprzedawca od chwili dostarczenia nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z czynników niezależnych od Sprzedawcy takich jak m.in. kradzież, uszkodzenie przez zwierzęta.
  2. Sprzedawca bądź dostawca dokumentuje dostarczenie produktu fotografią z datą i godziną dostawy.
  3. Nieodebranie produktu z winy Klienta powstałe na skutek m.in.: podania błędnego adresu, nieobecności osoby wskazanej do odbioru i nieodpowiadanie na próby kontaktu telefonicznego, brak podania kodu do klatki bądź przekazania kluczy umożliwiających dostęp do wskazanego adresu traktuje się jako skuteczną dostawę. Sprzedawca dysponuje informacjami TYLKO przekazanymi przez Klienta poprzez Panel klienta i takie informacje będą przekazywane dostawcom. Jeśli Klient czyni jakiekolwiek ustalenia z Kurierem/Dostawcą (zwłaszcza firmy zewnętrznej tj. z wykluczeniem miejscowości tj. Kwidzyn, Sztum, Prabuty, Susz) zobowiązany jest do poinformowania naszego biura obsługi klienta w formie elektronicznej o poczynionych ustaleniach lub dodanie notatki do zamówienia z poziomu Panelu Klienta. W sytuacji kiedy Klient zaniecha poinformowaniu o poczynionych ustaleniach BOK Sprzedawcy, wówczas ustalenia te nie będą mogły stanowić podstawy do reklamacji.
  4. Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia produktu poprzez przechowywanie w odpowiedniej temperaturze tj. od 2 do 6 C.
  5. Dostawa realizowana jest transportem Sprzedawcy oraz firm zewnętrznych współpracującymi ze Sprzedawcą. Sprzedawca na stronach internetowych Serwisu w Panelu Zamówień informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Produktu. Koszt dostawy Produktu na terenie miast wymienionych na stronie Sprzedawcy jest wliczony w cenę Produktu określonego w „Cenniku” dostępnym w Serwisie, z wyłączeniem opisanym w następnym zdaniu. W przypadku złożenia Zamówienia z dostawą poza teren, w którym jest wliczona cena Produktu, koszt dostawy zostanie każdorazowo wskazany Klientowi podczas składania Zamówienia.
  6. Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
  7. Zamówienie realizowane jest dopiero po uiszczeniu opłaty (przelew, płatność online Tpay) i wysłaniu potwierdzenia na email: hello@bistrowpudelku.pl w przypadku przelewu tradycyjnego.
  8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia na określony dzień przez Sprzedawcę, należność pieniężna przypadająca na ten niezrealizowany dzień zostaje przesunięta na poczet przedłużenia zamówienia o niezrealizowany dzień lub na inny dzień wskazany prze Klienta poprzez informację drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy – hello@bistrowpudelku.pl . Dotyczy sytuacji, gdzie zamówienie zostaje opłacone w dniu, kiedy powinno podlegać realizacji (zbyt późna wpłata przez Klienta i brak wysłanego potwierdzenia).
  9. Klucze, chipy do bram/ furtek/ klatek schodowych jak i inne przedmioty pozwalające na dostęp do wskazanego miejsca dostawy przekazane Kurierowi/Dostawcy zostaną zwrócone Klientowi wraz z ostatnią dostawą zamówienia tylko w przypadku poinformowaniu Sprzedawcy o potrzebie zwrotu wymienionych przedmiotów na co najmniej 48h przed planowaną ostatnią dostawą. Zwrot po okresie zamówienia wiąże się z dodatkowym kosztem dla Klienta w wysokości 15 zł brutto. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za przedmioty przekazane Kurierowi/Dostawcy przez Klienta bez wiedzy Sprzedawcy – Klient zobowiązany jest do poinformowania o przekazaniu opisanych w zdaniach poprzednich przedmiotów poprzez zamieszczenia notatki w Panelu klienta lub poinformowaniu Sprzedawcy e-mailowo na adres hello@bistrowpudelku.pl.
  10. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia na określony dzień przez Sprzedawcę w związku z wprowadzeniem w błąd przez Klienta (np. wprowadzenie błędnego adresu m.in. wpisanie miejscowości w pole „ulica”, nie podanie kodu do klatki), realizację zamówienia uznaje się za zrealizowaną.

VII. Ceny i metody płatności

  1. Podstawowa cena Produktu jest widoczna w Serwisie przy danym Produkcie.
  2. Ostateczna cena Produktu jest zależna od opcji wybranych przez Klienta i jest widoczna po zaznaczeniu przez Klienta wszystkich wymaganych opcji w panelu zamówienia.
  3. Ostateczny koszt wszystkich zamawianych Produktów uwzględniający opcje wybrane przez Klienta oraz Okres abonamentowy widoczne są na podstronie zawierającej podsumowanie Zamówienia.
  4. Cena podana jest w złotych polskich i zawiera podatki.
  5. Klient może wybrać następującą metodę płatności:

1) płatność elektroniczna (za sprawą pośrednika płatności – TPAY)

2) przelew tradycyjny – co oznacza, że Klient dokonuje zapłaty przez dokonanie przelewu na rachunek bankowy o następującym numerze: 81 1160 2202 0000 0003 5649 0836.

  1. Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie do 1 dni od dnia zawarcia Umowy. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail lub niezwłocznie anulować złożonego przez Klienta Zamówienia wedle własnego uznania.
  2. Obsługa płatności w przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w ust. 5 pkt 1) jest realizowana przez TPAY. System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437,o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości. Płatność jest realizowana w sposób wskazany przez Klienta. Szczegóły i regulamin płatności za pośrednictwem serwisu TPAY dostępne są na stronie internetowej:

 https://tpay.com

W przypadku wyboru przez Klienta tego sposobu płatności, Klient zostanie przekierowany poza stronę internetową Sprzedawcy w celu dokonania płatności.

  1. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF na adres e-mail Sprzedawcy (hello@bistrowpudelku.pl).

VIII. Umowne prawo do zawieszenia i zmiany Umowy

  1. Klient uprawniony jest do wstrzymania realizacji opłaconej Usługi w wybranych przez siebie dniach. Wstrzymanie realizacji Usługi następuje:
  2. a) w terminie 2 dni roboczych po otrzymaniu przez Sprzedawcą dyspozycji wstrzymania, w przypadku otrzymania jej do godziny 14:00;
  3. b) w terminie 2 dni roboczych po dniu następującym po otrzymaniu przez Sprzedawcą dyspozycji zmiany, w przypadku otrzymania jej po godzinie 14:00.

W tym celu należy poinformować Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej hello@bistrowpudelku.pl o swojej decyzji o zawieszeniu wykonywania umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną).

  1. Możliwość zawieszenia Okresu abonamentowego wynosi maksymalnie 14 dni. Okres

abonamentowy zostanie przedłużony o ilość dni, w których doszło do wstrzymania dostawy.

 

  1. W przypadku zmiany Produktu w trakcie Okresu abonamentowego na Produkt o wyższej wartości, Klient zobowiązany jest dokonać dopłaty w terminach wskazanych przez Sprzedawcę. W takim przypadku Sprzedawca wskaże też Klientowi informacje o tym, w jakich terminach otrzyma Produkt o wyższej wartości – który uzależniony jest od terminu dokonania przez Klienta Zapłaty. Klient ma możliwość dokonania zmiany Produktu na Produkt o wyższej wartości w drodze indywidulanego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta – e-mailowo lub telefonicznie. Zmiana jest skutecznie dokona w przypadku dokonania (wpływu do Sprzedawcy) płatności, o której mowa w pierwszym zdaniu.
  2. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
  3. Produkty dostępne w Serwisie należą do kategorii rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu i mających krótki termin przydatności do użycia. Zgodnie z art. 38 pkt 4) ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  4. Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy bez konieczności podawania przyczyn, najpóźniej na 5 dni roboczych przed pierwszym dniem Okresu abonamentowego, pod warunkiem, że oświadczenie o odstąpieniu od Umowy dotrze do Sprzedawcy w formie mailowej na adres : hello@bistrowpudelku.pl przed tym terminem.
  5. Przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

  1. Reklamacje dotyczące Produktów z tytułu rękojmi
  2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt bez wad.
  3. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na

zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących

Przedsiębiorcami albo Przedsiębiorcami korzystającymi z praw przysługujących konsumentowi rękojmia zostaje wyłączona.

  1. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta lub praw przyznanych na podstawie niniejszego Regulaminu, należy składać niezwłocznie – nie później niż w terminie 1 dnia i kierować je na adres Dietetyk Patrycja Górska-Moch, ul. Kubusia Puchatka 53, 82-500, na adres poczty elektronicznej: hello@bistrowpudelku.pl.
  2. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać wiadomość e-mail na adres hello@bistrowpudelku.pl dołączając do niego zdjęcie reklamowanego produktu. Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w ust. 3 powyżej.
  3. Reklamacje dotyczące niezrealizowanej dostawy należy złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać zrealizowana.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  6. Złożona reklamacja powinna zawierać :

-identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy a także adres poczty elektronicznej);

-przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.

  1. W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych niniejszym

regulaminem, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta.

  1. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  2. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z ww. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Dietetyk Patrycja Górska-Moch, ul. Kubusia Puchatka 53, 82-500 Kwidzyn bądź w formie email na adres poczty elektronicznej: hello@bistrowpudelku.pl.
  3. W reklamacji związanej z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z jego, Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XII. Program lojalnościowy

  1. Sprzedawca jest Partnerem promocji pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PLATFORMY

DIETLY” (zwanej dalej „Programem Lojalnościowym”).

  1. Organizatorem promocji o której mowa w ust. 1 jest MasterLife Solutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Chłodnej 51, 00-867 Warszawa, zarejestrowanej przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Nr. KRS: 0000531599, NIP: 5272725286.
  2. Zasady promocji oraz opis postępowania reklamacyjnego udostępniony zostaje w witrynie

Organizatora pod adresem:

https://terms-and-policies.s3.eu-central1.amazonaws.com/REGULAMIN%20PROGRAMU%20LOJALNOS%CC%81CIOWEGO%20PLATFORMY%20DIETLY.pdf

 

  1. Wszelkie oświadczenia oraz reklamacje związane z Programem lojalnościowym należy zgłaszać bezpośrednio Organizatorowi wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej Spółki

kontakt@dietly.pl z dopiskiem „Reklamacja Program Lojalnościowy”.

  1. Sprzedawca jest uprawniony do:

1) zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,

2) całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym, bezpośrednio przez Sprzedawcę,

3) usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.

  1. W przypadku anulowania zamówienia przez klienta, zgłoszenia prośby o anulowanie zamówienia lub nieopłacenie zamówienia w terminie i jego anulowanie, wykorzystane punkty na poczet tego zamówienia, nie są ponownie doładowywane przez nasz Sprzedawcę.
  2. W przypadku zakończenia przez Sprzedawcę udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym indywidualnie zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.

 

XIII. Odstąpienie od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

 

  1. W przypadku umów o świadczenie drogą elektroniczną usług o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. Usługi Konta Klienta, Newslettera), Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
  2. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 może odbyć się w każdym czasie i bez podawania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu Sprzedawcy w formie oświadczenia skierowanego na adres Dietetyk Patrycja Górska-Moch, ul. Kubusia Puchatka 53, 82-500 Kwidzyn , bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty: hello@bistrowpudelku.pl.

 

XIV. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

2) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

3) może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

4) złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod

adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

 

  1. Ochrona danych osobowych
  2. Administratorem danych osobowych jest Patrycja Górska-Moch.
  3. Przetwarzanie danych osobowych Klientów Serwisu odbywa się̨ zgodnie z przepisami

powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem

Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), a także

zgodnie z niniejszym Regulaminem.

  1. W ramach działalności Serwisu przetwarzane są dane osobowe Klientów podane przez nich

w Formularzu Rejestracji i Formularzu Zamówienia. W formularzach tych Klienci mogą podać

następujące dane: imię i nazwisko, telefon, adres, adres e-mail, NIP (w przypadku chęci

otrzymania faktury).

  1. W ramach działalności Serwisu zbierane mogą być ponadto informacje o czasie nadejścia

zapytania i wysłania odpowiedzi, adresie strony internetowej, z której Klient został

przekierowany do Serwisu oraz rodzaju oprogramowania, z którego korzysta Klient. Informacje te są wykorzystywane dla celów administrowania Serwisem.

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta oraz

składania Zamówień.

  1. Przetwarzanie danych osobowych Klientów następuje w celu:

1) zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną określonych

w Regulaminie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); Administrator przechowuje je maksymalnie przez

okres 10 lat od dnia zaprzestania korzystania przez Klienta z usługi;

2) zawarcia i realizacji Umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); Administrator przechowuje je

maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zawarcia Umowy;

3) prowadzenia przez Serwis marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

  1. Administrator przechowuje je do czasu, aż Użytkownik zgłosi sprzeciw względem ich

przetwarzania w tym celu lub do czasu, kiedy Administrator zdecyduje o ich usunięciu.

  1. Dane osobowe mogą być udostępnione podwykonawcom Administratora, z usług których

korzysta przy realizacji umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umowy, takim jak:

hostingodawcy, podmioty realizujące wysyłkę Newslettera, dostawcy systemu CRM

wykorzystywanego w przedsiębiorstwie Administratora, podmiot, który realizuje usługę

dostawy Produktu; podmiot, który przesyła wiadomości tekstowe na numer telefonu podany

przy składaniu Zamówienia.

  1. Klientowi przysługują następujące prawa:

1) prawo dostępu do podanych danych osobowych oraz prawo do otrzymania ich kopii;

2) prawo do sprostowania danych osobowych;

3) prawo do usunięcia danych osobowych;

4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

5) prawo do przeniesienia danych osobowych;

6) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych, jeśli przetwarzane są

one w celu marketingu bezpośredniego;

7) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, również w przypadku, gdy dane są przetwarzane w innym celu niż

marketing bezpośredni;

8) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

  1. Administrator zapewnia ochronę̨ danych osobowych, które przetwarza. W szczególności

Administrator stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i środki organizacyjne

zapewniające ochronę̨przetwarzanych danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz

kategorii danych objętych ochroną. W szczególności zabezpiecza on dane przed ich

udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę̨ nieuprawnioną,

przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

  1. W celu skorzystania z jakiegokolwiek prawa, o którym mowa wyżej, Klient może skierować do Administratora żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@bistrowpudelku.pl lub pisemnie na adres Dietetyk Patrycja Górska-Moch, ul. Kubusia

Puchatka 53, 82-500 Kwidzyn.

XVI. Zmiana regulaminu

  1. Serwis jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu m.in. z powodów takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana danych podawanych w formularzach lub zmiana funkcjonalności Serwisu.
  2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Serwis – który każdorazowo nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia udostępnienia nowego Regulaminu w Serwisie.
  3. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki stron powstałe przed dokonaniem takiej zmiany, w szczególności w przypadku Umów zawartych za pośrednictwem Serwisu, zmiana Regulaminu nie dotyczy zamówień złożonych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
  4. Każdy Klient posiadający Konto zostanie poinformowany o zmianach w Regulaminie. Zmiany Regulaminu wiążą Klienta, jeżeli nie wypowiedział on umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianach. Wypowiedzenie może zostać przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@bistrowpudelku.pl lub pisemnie na adres Dietetyk Patrycja Górska-Moch, ul. Kubusia Puchatka 53, 82-500 Kwidzyn.
  5. W przypadku wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, Klient

zobowiązany jest do zgłoszenia żądania usunięcia konta do Dietly.pl

 

XVII. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Serwisu , w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem a także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Sprzedawca jest zobowiązany do poinformowania klienta o zmianach w niniejszym regulaminie.
  6. Niniejszym treść regulaminu obowiązuje od dnia 13.06.2024 r.
  7. Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy regulamin za pośrednictwem Serwisu w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.